FAQ

Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Produkty Maybelline są dostępne w sprzedaży detalicznej, drogeriach i supermarketach w całym kraju. Nie prowadzimy sprzedaży bezpośredniej. Nasze produkty możesz znaleźć również u naszych partnerów i zamówić online: Rossmann, Hebe, Natura, SuperPharm, i inni. Po wybraniu produktu, kliknij "Kup Teraz", a strona przekieruje Cię na stronę naszego partnera. 

Zachęcamy do skorzystania z zakładki "Zakupy Online", gdzie znajdziesz spis wszystkich naszych partnerów oraz dowiesz się o najnowszych promocjach.

Przykro nam, ale nie wysyłamy żadnych kuponów ani próbek. W wybranych sklepach próbki są udostępniane – zawsze pytaj sprzedawców danego sklepu. Aby wypróbować dany produkt za darmo, zachęcamy do skorzystania z Wirtualnej Przymierzalni Maybelline.

Aby znaleźć odpowiedni produkt Maybelline lub wybrany kolor, skorzystaj z sekcji Lista Produktów.

Pełną listę składników znajdziesz na opakowaniu, etykiecie danego produktu, lub na każdej stronie produktowej Maybelline.

Okres przydatności możesz sprawdzić pod PAO produktu.

Można się z nami skontaktować pod numerem 22 33 58 650 od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00.

?
Sformułuj krótkie, jednozdaniowe pytanie.
Odpowiedź

Możesz również wysłać do nas wiadomość, klikając tutaj.

Aby uzyskać więcej informacji lub porad o naszych produktach, zadzwoń na numer 22 33 58 650 od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00. Opłata zgodnie z taryfą operatora.

Ups, wygląda na to, że nie jesteś zalogowany! Proszę Lub stwórz konto.